Verkiezingsdebat 18-09-24

Traditiegetrouw bij de gemeenteraadsverkiezingen organiseren wij een debatavond waarop we de kandidaten, die zich voor Nieuwkerken engageren, uitnodigen om zich voor te stellen en hum ambitie voor Nieuwkerken te verduidelijken. Daarna geven we de kans aan de lijsttrekkers van alle partijen die opkomen om hun programma voor te stellen.

Deze debatavond gaat door op Woensdag 18/09/2024, om 20.00 uur, in Den Dissel, het cafetaria van het Populierenhof.

Als Dorpsraad vinden wij het belangrijk dat onze wensen en ideeën gehoor vinden bij het stadsbestuur. Dit kan via een Nieuwkerkse schepen (die we al heel lang niet hebben), via de gemeenteraadsleden of via direct contact met het stadsbestuur en de diensten. Op deze verkiezingsavond willen we ontdekken wie ons daarbij kan ondersteunen.

Iedereen welkom.